VELKOMMEN TIL RIBE SVØMMEKLUB

Ribe Svømmeklub arbejder altid for at være et godt og rart sted at komme. Svømmeundervisningen skal være i top med engagerede og dygtige instruktører, og der skal altid være plads til alle.

Kontakt til svømmeklubben
Ved kontakt til Ribe Svømmeklub bør kontaktformularen under menuen "KONTAKT" på hjemmesiden anvendes.

AKTUELT

BABYSVØMNING
Al babysvømning er desværre aflyst på ubestemt tid. Det skyldes at Esbjerg Kommune, efter tekniske problemer ved bassinet på Margrethegården, har valgt at lukke bassinet permanent. I Ribe Svømmeklub kan vi derfor først tilbyde babysvømning igen, når renoveringen af Ribe Svømmebad er gennemført. Vi beklager at sæsonen må slutte allerede nu. Læs mere her.

KLUBMESTERSKAB 2024

Der afholdes klubmesterskab den 20. April 2024 kl 10.30-16.30 med efterfølgende fællesspisning kl 17.00.
Det bliver en sjov og anderledes dag i svømmehallen med spændende konkurrencer. Alle er velkomne. Se mere her.

ALLE PLADSER PÅ ALLE HOLD ER OPTAGET
Alle hold er fuldt besatte, og tilmelding er derfor ikke muligt på nuværende tidspunkt. Følg med på siden, hvor vi vil annoncere eventuelle ledige pladser.

Instruktører søges

Vi står desværre stadig i den situation, at vi mangler trænere på enkelte hold. Hvis i kender nogen eller i selv kunne være interreseret i at være træner, må i meget gerne kontakte formanden Kim Matthiesen på tlf. 29847407, eller svare tilbage på denne mail. Hvis vi ikke finder trænere, kan vi ikke udbyde pågældene hold.

Vi tilbyder kurser, sparring, hjælp i opstarten, svømmetøj osv.

MEDLEMSOPLYSNINGER

Alle eksisterende medlemmer skal selv vedligeholde korrekt e-mail adresse og andre oplysninger vil nedenstående login.

Man kan tilmelde og framelde, om man vil modtage nyhedsmails fra svømmeklubben.

RIBE SVØMMEKLUB | JASMINPARKEN 51 |6760 RIBE | TELEFON 29 84 74 07 | CVR-NR. 29 90 88 77