Holdene i Ribe Svømmeklub er opdelt i afdelingerne; babyer, børn, ungdom og voksne. Holdene dækker bredt så der er et tilbud til alle.

Tilmelding og betaling foretaget på ved at klikke på afdelingerne og det enkelte hold.

I perioden frem til søndag den 6. august 2023 er det kun muligt for eksisterende medlemmer og eksisterende medlemmers søskende at tilmelde sig svømmeholdene. Fra mandag den 7. august 2023 er det muligt for alle andre at tilmelde sig svømmeholdene i svømmeskolen.

Inden søskende til eksisterende medlemmer kan tilmeldes, skal de oprettes som ”Nyt medlem”. Dette kan gøres nederste på hjemmesidens forside.
RIBE SVØMMEKLUB | JASMINPARKEN 51 |6760 RIBE | TELEFON 29 84 74 07 | CVR-NR. 29 90 88 77